Iklan Pelik

Mereka yang pelik

Wednesday, 3 August 2011

pendrive pelik


pendrive ke thumb drive ke flash drive ke... apa-apa ke. apa yang aku nak tunjuk ni ialah rupa-rupa mereka yang pelik dan menarik. sure korang semua teringin nak beli kalau ada jual kan?


1.) bentuk kayu


pen drive bentuk kayu ni sesuai untuk menunjukkan yang anda seorang pencinta alam semula jadi.


2.) bentuk jari


pen drive yang pelik dan mengerunkan. kalau saja-saja nak menakutkan orang bagus pakai pen drive bentuk jari ni. kot-kot lah memang jari orang betul kan...


3.) bentuk sushi


bagi para pengemar sushi, jangan sampai anda termakan pen drive ni pulak.


4.) bentuk penyepit baju


kegunaan 3 dalam 1. pen drive, penyepit baju dan jugak hiasan di baju semata-mata.


5.) bentuk lego


berangan nak jadi kanak-kanak balik, pen drive bentuk lego ni memang sesuai untuk anda.


6.) bentuk kucing


serius! comel giler.



7.) bentuk donut


kalau dah memang anda gilakan donut, pen drive anda nak rupa donut kan.


semuanya pelik, cool dan kreatif.



2 comments:

  1. wah, nak yg bntuk jari tu.. cool gile

    ReplyDelete
  2. @ainsha: hehehe... nnti csi carik awak...

    ReplyDelete

Iklan Pelik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...